Tja, dan ben je eerste geworden op de clubavond en blader je door het Achterhoek Nieuws van voor naar achter en weer terug. En dan nog eens en nog eens. Jouw naam staat er niet in! Een gemiste kans voor de nazaten van de winnaars van vorige week van Bridgeclub de Muralt. Gelukkig kon de voorzitter dit nog een beetje recht zetten.

Maar de wraak van Dinand Kurz en Alex van Rijn in de A lijn op de vierde competitieavond was zoet. Met een grote slem op zak plaatsten zij zich op de tweede plaats. Zij lieten deze week de eer van winnaars over aan Marja Ribbers en Lina Valkenburg, die de lijst van de paren competitie nu aanvoeren.

De strijd om de Slemprijs, die aan het eind van het seizoen wordt uitgereikt, is losgebarsten. Ook Marietje Asschert en Joke Bruil behaalden deze uitzonderlijke, felbegeerde bridge bieding.

In de B lijn werd er niet minder om de eer van de week gestreden. Mia en Ad te Rietmole waren een echt paar en te sterk voor de heren Bas Lagendijk en Nees Huijgen.

Teleurstellingen en topprestaties