Er zijn veel bridgers die niet in een bridgecompetitie willen meedoen, maar wel graag dit spelletje spelen, vaak al in vaste bridgegroepjes thuis.
We willen bridgers de gelegenheid bieden om, misschien wel met jouw groepje, een aantal keren tegen andere tegenstanders te spelen.
Geen klok, geen spellen invoeren in computerkastjes, maar lekker ongedwongen kaarten. Samenkomen, nieuwe mensen leren kennen, samen bridgen en gezelligheid staan voorop.
We starten in oktober/november met een blok van vijf dinsdagen achter elkaar.

Data, tijdstip en locatie

De eerste speeldata zijn 29 oktober, 5, 12, 19 en 26 november.
De middagen duren van 14.00 uur tot 16.15 uur, inloop vanaf 13.45 uur.
Om 15.00 uur is er een kwartier pauze.
Locatie: de kantine van de Korfbalvereniging Olympia, Haarloseweg 11 in Borculo.

Het tweede en derde blok zijn gepland in januari/februari 2025 en juni/juli 2025.

De kosten voor deze vijf middagen bedragen in totaal € 12,50 per persoon.
Consumpties zijn voor eigen rekening.

Aanmelden

Is voor deze eerste vijf middagen in het najaar mogelijk via voorzitter@bridgeclubdemuralt.nl.
Opgave individueel of per paar onder vermelding van naam, mailadres en telefoonnummer (zie “Clubinfo/privacyreglement’ hoe wij met persoonsgegevens omgaan).

Voor deelname aan deze middagen verzoeken we je vóór 20 oktober a.s. € 12,50 (per persoon) over te maken op rekeningnummer NL36 SNSB 0917 7275 68 t.n.v. Bridgeclub de Muralt, onder vermelding van ‘bridge najaar 2024’ en je naam (namen).

Informatie

Voor vragen of meer informatie, neem dan contact op met Mathilde Klomberg, tel. 06-25453845 .

Recreatief bridgen